dinsdag 22 oktober 2013

Praag


Rudy en ik zijn net terug uit 3 dagen Praag. Wat een prachtige stad!
15 jaar geleden ben ik er met school geweest, maar ik herinner me niet dat het zo'n mooie stad was.
We hebben alle bezienswaardigheden in de stad bekeken, we zijn een dagje naar de Zoo geweest, en de derde dag zijn we langs Theresienstad geweest, een Duits doorvoerkamp in de 2de wereldoorlog, wat heel indrukwekkend was om te zien.

Alleen begon op de heenweg de auto een raar geluid te maken, en hoe verder we kwamen en hoe meer we reden, hoe raarder het geluid werd.
Alleen om nou een garage op te moeten zoeken in Praag was ook weer zo'n gedoe, dus hebben er ook mee terug gereden.
En op de terugweg 3 uur in een stilstaande file gestaan (zucht.) En ik was mn haaknaald kwijt, dus ik kon niet eens verder haken!
Gelukkig had ik wel mn laptop bij me en films daarop staan.
Terug in Nederland bleek trouwens dat de versnellingsbak van de auto kapot is. Oeps.
 






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten