vrijdag 11 oktober 2013

e-Reader hoesjes

Heel handig, een e-reader.
het scheelt je een hoop kilo's aan bagage op vakantie, het is lichter en makkelijker om mee te nemen in een damestas, en er kunnen een hoop (gratis gedownloade) boeken opstaan.
Alleen die hoesjes zijn duuuur!!!!

Ik was toen net begonnen met mijn haakcreabea-ideeen, dus een hoesje voor een e-reader kon ik ook wel zelf maken...
Nu zijn ze niet heel groot dus heb je ze vrij snel af, maar zoals ik net al zei begon ik net een mijn crea bea gedoe, en moest ik nog even een beetje kijken welk patroon mooi was, en welke kleuren er bij elkaar passen. En soms kun je nog best wel de plank daarin mis slaan...

Hier van onder naar boven mijn gemaakte E-reader hoesjes.






Die onderste gebruik ik nu al een tijdje trouwens...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten